Renault TAVARA-AUTOMALLISTO ja KAMPANJAT

Olemme mukana FinnMETKO 2022 -messuilla Jämsässä 1.–3.9.

Tule tutustumaan kattavaan ja monipuoliseen Renault tavara-automallistoon!

Messujen verkkosivulle -> finnmetko.fi


RENAULT EXPRESS, TRAFIC & MASTER
Työkavereiden valiojoukko

Renault tavara-auto -mallistoon rahoituskorko 1,99 % +kulut*

  • Korko 1,99 %, avausmaksu 190 €, käsittelymaksu 9 €/kk
  • TRAFIC- ja MASTER-mallistoon vetokoukku ja talvirenkaat veloituksetta
  • TRAFIC perusmallistoon Nordic+ kampanjavarustepaketti 0 €

Tarjouskampanjat koskevat 31.12.2022 mennessä rekisteröityjä tavara-autoja.

 

Tutustu Renault Master  Tutustu Renault Trafic    Tutustu Renault Express

*  Kuvan autot erikoisvarustein. Takuu 4 vuotta tai 100 000 km. Tarjouskampanjat koskevat viimeistään 30.9.2022 tehtyjä asiakastilauksia. Kampanjatarjouksia ei voi yhdistää muihin etuihin, eikä se koske aiemmin tehtyjä tilaussopimuksia, suurasiakas- tai leasingyhtiökauppoja.

*Kertaluoton rahoitusesimerkki: Trafic Blue dCi 110 L1H1 5,8 m3, 36 890 € (sis. toimituskulut 600 €), vaihtoauto/käsiraha 12 000 €, rahoitettava osuus 24 880 € (sis. perustamiskulu 190 €), rahoitusaika max. 72 kk, käsittelymaksu 9 €/kk, korko 1,99 %, kk-erä 301,18 €. Poikkeava viimeinen erä 6 000 €, todellinen vuosikorko 2,92 %, luoton ja luottokustannusten yhteissumma 27 392,74 €, auton todellinen luottohinta yhteensä 39 392,74 €. Rahoituksen tarjoaa DNB Auto Finance Oy, Urho Kekkosen katu 7B, 00100 Helsinki. Rahoitus edellyttää myönteisen luottopäätöksen sekä rahoitus- ja kaskovakuutuksen.


UUSI RENAULT MASTER

Väkevämpi niin ulkonäöltään kuin teholtaan.

Renault Master on vaikuttava. Voimakkaampi ilme tulee vaakasuorasta etusäleiköstä, joka korostaa uuden Masterin leveyttä ja tukevaa otetta tiestä. Uudet C-muotoiset LED-päiväajovalot auttavat tunnistamaan Masterin välittömästi osaksi Renault PRO+ perhettä. Uuden Masterin ohjaamo on paljon henkilöautomaisempi kuin ennen, mikä tarkoittaa entistä parempaa ergonomiaa ja korkeatasoisempia materiaaleja. Täysin uudessa kojelaudassa on paljon työkäytössä hyödyllisiä avoimia ja kannellisia säilytystiloja. Kuljettaja saa entistä enemmän tietoa, sillä mittaristossa on 3,5-tuumainen näyttöruutu ja navigaattorin näyttö on integroitu kiinteäksi osaksi kojelautaa. Tehovaihtoehtoina on 150 hv ja 180 hv ja nyt kummankin tehovaihtoehdon saa niin manuaalivaihteisena kuin Quickshift-automaattina.

 

SISÄTILAT

Autoa työkseen ajavat viettävät usein rankkoja ja intensiivisiä päiviä sateisissa ja kylmissä olosuhteissa. Siksi uuden Renault MASTER-mallin matkustamo on uudistettu entistä laadukkaammaksi ja tyylikkäämmäksi tinkimättä kuitenkaan mukavuudesta ja käytännöllisyydestä. Uudessa linjakkaassa ja harmonisessa kojelaudassa on useita käteviä säilytyslokeroita, joiden lisäksi autoon on valittavissa mm. suuri 10,5 litran ”Easy Life” -hansikaslokero, sekä pöytälevy, jonka saa ulos napin painalluksella. Näiden innovaatioiden ansiosta Renaultin matkustamo muuntuu miellyttäväksi työ- tai lounastilaksi. Keskiasennossa taso sopii myös alustaksi tietokoneellesi, jolloin voit esimerkiksi päivittää muistiinpanosi työtehtävien välissä. Induktiolaturin ansiosta älypuhelimesi latautuu langattomasti ajon aikana (lisävaruste).

 

Renaultin uuden MASTER-malliston TwinTurbo -moottorivaihtoehdot on modernisoitu vastaamaan uusiin suorituskyky- ja päästövaatimuksiin. Moottoriversioissa on jopa 10 hv lisää tehoa ja 40 Nm enemmän vääntöä edeltäjiin verrattuna, jolloin ajaminen on entistäkin mukavampaa ja auton suorituskyky on korkealla tasolla. Kaikki tämä vähentää myös merkittävästi polttoaineen kulutusta ja CO2-päästöjä.

Valittavana on 4 moottorivaihtoehtoa, kaikki uusilla tehokkailla TwinTurbo-moottoreilla:

Moottorimallit dCi 150 ja dCi 180 sopivat tarpeisiisi täydellisesti. Molempiin tehoversioihin on valittavissa myös kuusiportainen Quickshift-robottiautomaattivaihteisto.

 

APUNA AJOSSA

Yksi prioriteeteistamme on turvallisuutesi varmistaminen. Uudessa Renault MASTER-mallistossa on useita ajoapulaitteita, jotka tekevät ajamisesta turvallisempaa ja sujuvampaa. Esimerkkinä voidaan mainita vaikkapa digitaalinen taustapeili, joka on Renaultin innovaatio tässä autoluokassa. Auton takaosassa on kamera, jonka avulla matkustamon taustapeilin paikalla sijaitsevalle näytölle saadaan erinomainen keski- ja pitkän matkan näkymä ympäristöstä eteenpäin ajettaessa. Kaistan vaihtaminen umpipakettiautolla on vihdoin mahdollista rauhallisin mielin. Tämä toiminto yhdistettynä peruutuskameraan tekee suurenkin auton käsittelystä entistäkin helpompaa.

 

Renault MASTER NAVI EDITION -mallisto

Renault MASTER -malliston Navi Edition -mallit tarjoavat luokkansa parhaan varustelun.

MASTER Navi Edition -malleissa on vakiovarusteena esimerkiksi:

  • 12 V virran ulosotto tavaratilan takapilarissa
  • 3 istumapaikkaa ohjaamossa
  • Ajotietokone
  • ESC, Hill Start Assistent & Extended Grip -järjestelmä
  • Ilmastointi + Raitisilmasuodatin
  • Kuormansidontalenkit tavaratilassa
  • LED-päiväajovalot
  • Peruutuskamera ja -tutka
  • Polttoainekäyttöinen lisälämmitin ajastimella
  • Sähkösäätöiset ja lämmitettävät ulkopeilit
  • Vakionopeudensäädin ja nopeudenrajoitin
  • Vararengas

Lisävarusteina saatavilla esimerkiksi:

  • 2 LED-valaisinta tavaratilassa
  • Easy Life -pöytätaso
  • Easy Life -vetolaatikko, korvaa hansikaslokeron
  • Etusäleikön ja sisätilojen kromisomisteet
  • Handsfree-avain (etuovien automaattinen avaaminen)
  • Puhelimen langaton latausalusta
  • Takalasien huurteenpoisto
  • Vetokoukku ja perävaunun vakautusjärjestelmä

 

Lue lisää RENAULT MASTER


UUSI RENAULT TRAFIC

Suunniteltu sinun tarpeisiisi.

 

Työskentele ilman rajoja.

Ota mukaan tietokoneesi ja tee uudesta Traficista liikkuva toimistosi. Traficin kätevä taittuva etumatkustajan istuin tarjoaa toimivan työtason päivittäisen työn suorittamisen avuksi. Oli istuin sitten kiinni tai auki, sen väljä sovitus pitää sisällään 84 litraa säilytystilaa.

Lastaamisen sujuvuutta

  •  Jopa 4.15 m tavaratilan lastauspituutta
  •  Jopa 8.9 m3 lastaustilavuus
  •  Jopa 18 sidontalenkkipistettä
  •  Jopa 2500 kg vetomassa

10 kuljettajaa avustavaa toimintoa

Kaistavahti, Katvealueen varoitusjärjestelmä, Kuljettajan vireystilan valvontajärjestelmä ja paljon muuta… Uusi Trafic pyrkii pitämään sinut aina turvassa, jotta voit keskittyä sinun työhösi tien päällä.

Automaattinen kaksoiskytkinvaihteisto (EDC)

Saatavilla kahdella moottorivaihtoehdolla, 150 hv tai 170 hv. Uudessa Traficissa on kuusivaihteinen automaattinen EDC-kaksoiskytkinvaihteisto. Tämä EDC-teknologia mahdollistaa alhaisemman polttoaineen kulutuksen ja korkeamman ajomukavuuden.

Matkustajan turvatyynyt

Paremman turvallisuuden ja mielenrauhan antamiseksi uudessa Traficissa on vahvistettu korirakenne ja kaksinkertainen suoja, kiitos kuljettajan ja etumatkustajan turvatyynyjen.

 

Haluatko lisätietoa?

Suomeen tuotavista Renault Trafic -versioista annetaan tarkempaa tietoa myöhemmin. Myynti alkaa ja ensimmäiset autot saapuvat maahamme alkuvuodesta 2022. Kysy myyjiltämme lisää!

Lue lisää RENAULT TRAFIC


TULOSSA: UUSI RENAULT KANGOO Van E-TECH Electric

Entistä etevämpi ja edullisempi käyttää.

Täysin uusi Renault Kangoo Van E-TECH Electric nostaa rimaa pienten pakettiautojen sarjassa, sillä sen toimintamatka on jopa 300 kilometriä. Sähkömoottori kehittää 90 kW, joten liikkuminen sujuu vilkkaasti ja ajoakkuun saa puolessa tunnissa riittävästi energiaa jopa 170 kilometrin ajoon.

Akkuteknologia

Renault on yhdistänyt Kangoo electric -malliin kaiken sen osaamisen, minkä se on kerännyt sähköautoista yli kymmenen vuoden aikana. Autossa on täysin uusi litiumioniakku, jonka käytettävissä oleva energiakapasiteetti on 45 kWh. Virallisen WLTP-normin mukainen toimintamatka on jopa 300 kilometriä, mikä tuo käyttäjälle mielenrauhan virran riittävyydestä päivän ajoihin. Ajoakku on sijoitettu auton alle niin, ettei se pienennä matkustamoa tai kuormatilaa.

Ajon aikana uusi Kangoo Electric ottaa jarrutusenergiaa talteen auton akkuun. Perinteiset hydrauliset jarrut on yhdistetty mukautuvaan regeneroivaan jarrujärjestelmään niin, että jarrutusenergia saadaan kerättyä mahdollisimman hyvin talteen valitusta jarrutustilasta riippumatta. Yhdistettyjen jarrujen etuna on myös se, että auton pyöräjarrut kuluvat paljon tavallista vähemmän.

Moottori ja ajotila

Täysin uuden Kangoo Van E-TECH Electricin sähkömoottori kehittää 90 kilowattia ja 245 newtonmetrin vääntömomentin. Suurin vääntömomentti on käytettävissä heti liikkeelle lähdettäessä, joten eteneminen on joustavaa ja miellyttävää kaikissa tilanteissa.

Tavallisen ajotilan vaihtoehtona on Eco-tila, jossa suurinta tehoa ja nopeutta rajoitetaan. Se on parhaimmillaan kevyillä kuormilla ja sen avulla toimintamatkan optimointi on vaivatonta. Kuljettaja voi valita mieleisen kolmesta regeneroivasta jarrutusvoimakkuudesta.

  • Sailing eli rullaus osoitetaan näytössä valolla B1, jolloin jarrutus on hyvin vähäistä. Sen käyttö sopii hyvin moottoriteille ja suuriin nopeuksiin.
  • Drive eli ajo (B2) sopii monipuolisesti kaikkeen ajoon ja on lähimpänä polttomoottorisella autolla ajamisen tunnetta, kun jalka nostetaan energiapolkimelta.
  • Brake eli jarru (B3) käyttää paljon regeneroivaa jarrutusta, minkä takia se on parhaimmillaan jyrkkiä mäkiä alas ajettaessa ja ruuhkissa. Tässä tilassa kuljettaja voi ajaa melkein koko ajan yhdellä polkimella.

Kaikki uuden Kangoo Vanin mainiot ominaisuudet

Voimalinjaa lukuun ottamatta Kangoo Van E-TECH Electricissä on samat erinomaiset ominaisuudet kuin uusissa polttomoottorisissa Kangoo Vaneissa.

  • ”Open Sesame by Renault” eli mahdollisuus avata sivulla 1,45 metrin levyinen aukko auton kylkeen lastaamista ja purkamista varten.
  • Myös uusi Easy Inside Rack eli tavaratilan kattoon sijoitettu teline pitkille tavaroille on saatavissa täyssähköiseen versioon.
  • Tavaratila on bensiinimoottorisen tapaan vakiopituisessa mallissa 3,3 – 3,9 kuutiometriä kokoonpanosta riippuen ja myöhemmin myyntiin tulevassa Maxi-mallissa lähes kuutiometrin suurempi. Kantavuus on korin pituuden mukaan 600 tai 800 kiloa ja perävaunumassa 1 500 kiloa.
  • Monikäyttöisyyttä lisää kolmen istuimen ohjaamoversion keskimmäisen istuimen eteen taitettava selkänoja, minkä jälkeen käytössä on liikkuva toimisto. Ohjaamossa on lisäksi paljon säilytyslokeroita, joihin mahtuu tavaraa yhteensä lähes 60 litraa.
  • Ohjaamoon on saatavana Renault EASY LINK -multimediajärjestelmä, johon kuuluu 8-tuumainen kosketusnäyttö.
  • Kuljettajaa avustavia lisä- tai vakiovarusteena saatavia järjestelmiä uudessa Kangoossa ovat mm. digitaalinen taustapeili, edistyksellinen hätäjarrutusavustin, mukautuva vakionopeudensäädin, perävaunun ajonvakautus ja sähköinen käsijarru.

 

Haluatko lisätietoa?

Suomeen tuotavista Renault Kangoo E-TECH Electric -versioista annetaan tarkempaa tietoa myöhemmin. Myynti alkaa ja ensimmäiset autot saapuvat maahan kesällä 2022. Haluatko ensimmäisten joukossa tiedot tästä autosta? Ota yhteyttä myyjiimme!

 

Lue lisää RENAULT KANGOO Van E-TECH Electric


RENAULT EXPRESS

Vallankumouksellinen pikkupakettiauto

Uusi Renault Express Van antaa rahalle erinomaisen vastineen. Renaultin pakettiautomallistoa täydentävä uusi Express Van on muotoiltu ranskalaismerkin tyylikoodin mukaisesti ja siinä korostetaan kestävyyttä sekä nykyaikaisuutta.

Laatua ja mukavuutta painottavassa ohjaamossa on uudet vahvistetut istuimet. Ergonomiaan ja tavaroiden säilytystiloihin on kiinnitetty erityistä huomiota. Ohjaamossa onkin tavaroille tilaa 48 litran verran ja tavaratila on 3,3  kuutiometrin kokoinen.

Uuteen Expressiin on saatavana myös Renaultin EASY LINK -multimediajärjestelmä, ja paljon kuljettajaa avustavia järjestelmiä, kuten digitaalinen taustapeili, katvealueen varoitin, etu- ja takapysäköintitutkat.

Lastaamisen helppoutta ja aina käytännöllisyys edellä

Koostuvatko päiväsi tavaroiden lastaamisesta ja purkamisesta? EXPRESSin epäsymmetriset, 180° aukeavat takapariovet, 3,3 kuution hyötytilavuus ja jopa 1,91 metrin lastauspituus tarjoavat äärimmäisen helppokäyttöisen tavaratilan ja mm. luokassaan pisimmän tavaratilan lastauspituuden auton ulkomittoihin suhteutettuna.

Lastattavuutta helpottaa myös jopa 716 mm leveä liukuoven lastausaukko, joka on suurin pienten pakettiautojen segmentissä. Uusi EXPRESS on yksinkertaisesti oikea valinta kompaktiin tavarankuljetukseen!

MOOTTORIT

Valtise sopiva sinun tarpeeseesi

Renault EXPRESSiinon saatavana Renaultin taloudellinen, suorituskykyinen ja moderni BluedCi -turbodieselmoottori 75 tai 95 hevosvoiman tehoversiona ja 6-vaihteisella manuaalivaihteistolla. Moottorit täyttävät uudet Euro6D Temp –päästödirektiivin vaatimukset.

Blue dCi 75
Maksimiteho 55 kW (75hv)
Vakiovarusteena Stop & Start
CO2-päästö  131 min / 144 max g/km

Blue dCi 95
Maksimiteho 70 kW (95 hv)
Vakiovarusteena Stop & Start
CO2-päästö  131 min / 144 max g/km

 

Lue lisää RENAULT EXRESS


Katso tavara-autoja nopeaan toimitukseen:
Trafic
Master
Express


Kysy myyjältäsi lisää!

Yhteydenotto

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.



Pidätämme oikeuden muutoksiin. Varmista myyjiltä saatavuus ja autokohtaiset kampanjat.
Huomioidaan yhdessä koronatilanne. Noudatamme THL:n ja viranomaisten ohjeistuksia. Käytäthän kasvomaskia ja käsidesiä tullessasi liikkeeseen. Muistetaan turvavälit.

Avain Vaunu Kuopio Avain Vaunu Iisalmi Hämeen Auto Jyväskylä